Thursday 25 February 2016

Minyak Morhabshi

BY LastNumber999 IN , , , , , No comments


Resin Myrrh (Morhabshi) tidak membiarkan kuman berkembang atau menjangkiti badan kerana Myrrh (Morhabshi) bersifat antivirus. Ia boleh digunakan bagi mengelak pelbagai penyakit yang disebabkan mikrob seperti demam, keracunan makanan, batuk & selesema, beguk, demam campak, serta jangkitan (wabak)

Minyak Morhabshi, minyak herba tradisional yang diadun dan disediakan secara tradisional.

Formula produk : 
- Myrrh/morha/morhabshi (Commiphora Myrrha)
- Zaiton (Olea Europaea)
- Safron/zaafaran (crocussativus)
- Mustaka/mustakim (Cyperusrotundus L)
- Serai (Cymbopogon citrarus)
- Raja kayu/king of wood (Cassia fistulla)
- Keduduk putih (Melastomaimbricatum)
- Bayam Batu/mulberry (Morus nigra. L)
- Lemuni (Vitex Trifolia var Negundo)
- Hempedu bumi (Andrographis paniculata)
- Cekur (Kaempferia galanga)

Untuk kegunaan : Penyakit misteri, sawan tangis, pusat bayi, batuk, lelah, sihir, sakit barah dan muntah, kayab, bengkak, luka, kudis, kena api, digigit binatang bisa, sakit dada, simpul biawak, sakit gigi, gatal-gatal. Termasuk untuk urutan seluruh badan, aromaterapi, menenangkan, menyegarkan dan sesuai untuk kegunaan seisi keluarga.

(Untuk cirit-birit, kena santau dan berak darah. - Campurkan 3-5 titik kedalam 1/4 cawan air suam dan minum)

Isi Kandungan : 120ml
Harga jualan seluruh Malaysia = RM45 sebotol.

Jika berminat, call/SMS/Whatsapp : 019-6465228/013-2754147

Khasiat Minyak Morhabshi 
Minyak Morhabshi dikategorikan sebagai unik dan serbaguna. Kegunaannya meliputi fizikal dan mistik, serta penyakit luaran dan dalaman. Malah, terdapat beberapa kes yang dimaklumkan pada kami bahawa Minyak Morhabshi telah membantu meningkatkan hubungan suami isteri (digunakan oleh pihak suami secara urutan pada alat kelamin). 
Antara keunikan Minyak Morhabshi ialah ia menyelesaikan kes kerasukan dan gangguan makhluk halus seperti histeria, bayi menangis tidak semena-mena, sawan, sihir, buatan orang, santau, dan sebagainya. 
Dalam hal ini saya dan beberapa sahabat yang terdiri daripada golongan profesional pernah menguji Minyak Morhabshimenggunakan perantaraan seorang pelajar yang mempunyai kelebihan melihat makhluk ghaib. Menurut pelajar IPTA tersebut, 'makhluk' itu serta merta melarikan diri apabila seorang sahabat saya yang menjadi 'sampel ujikaji' disapukan Minyak Morhabshi pada tubuhnya. Wallahu'alam. 

Kami juga dapati Minyak Morhabshiberkesan untuk asma, batuk, sakit dada, dan sebagainya. 

Minyak Morhabshi juga didapati mujarab untuk hampir semua penyakit kulit termasuk kayap, kurap, gatal-gatal dan serangan bakteria. Malah Almarhum mendakwa ia juga mujarab untuk barah. Hal ini kemudiannya diakui oleh seorang Sahabat Morhabshi iaitu Ustaz Samsudin dari Kemaman Terengganu. Beliau juga seorang pengamal perubatan tradisional yang baru-baru ini menggunakan Minyak Morhabshi bagi merawat seorang pesakit Barah Hati kronik. 

0 comments:

Post a Comment


More codes Here